تابلو فرمان رویال

تابلو فرمان رویال فعالیـت خـود را بـه عنـوان اولین تولیـد کننده تابلو فرمان میکروپروسسـوری آسانسـور در ایران از سـال 1388 بـا همـکاری متخصصان و مهندسـان بـا تجربـه در زمینـه تحقیقـات و طراحـی الکترونیـک، طراحـی صنعتـی و سـاخت تابلوهـای کنتـرل آسانسـور آغـاز نمـوده و هـم اکنـون ایـن شـرکت به عنوان مجموعه علمی دانش بنیان بـا حـدود 15 سـال سـابقه در تولیـد محصـولات متنـوع، بخـش قابـل توجهــی از بــازار داخــل و خــارج را در اختیــار دارد.

شرکت آرتا پیشرو با نام تجاری صنایع آسانسور رحیم زاده عضو رسمی سندیکای آسانسور و پله برقی و دارای پروانه طراحی ین و تابلبا بیش از 15 سال تجربه و حضور در صنعت آسانسور ، با بهره مندی از کادری مجرب شامل 170 پرسنل و متخصصین و کارشناسان خبره که تمامی دوره های آموزشی را در داخل و خارج از کشور گذرانیده اند ،سابقه نصب و راه اندازی 1600 دستگاه آسانسورهای تجاری ، اداری، خدماتی و مسکونی به صورت با موتورخانه و بدون موتورخانه در انواع کششی و ،هیدرولیکی و خودرو بر را دارا می باشد.

شایان ذکر است این شرکت با دارا بودن مساحت 25000 متر مربع به کمک دانش فنی پرسنل مجرب و همچنین پیشرفته ترین دستگاه لیزر وcnc ، اقدام به تولید انواع کابین و تابلو فرمان با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا نموده است.

درضمن شرکت آرتا پیشرو به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در این صنعت جزو فناوران ملی محسوب میشود و به عنوان نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی FUJI HD و SRH در ایران تامین کننده آسانسورهای پکیجی (وارداتی به صورت یکپارچه) فعالیت دارد.

توانایی این شرکت در نصب و راه‌اندازی بیش از 1600 دستگاه آسانسور در سرتاسر کشور، هم در قالب‌های تجاری و اداری و هم در قالب آسانسورهای خدماتی و مسکونی، چه با موتورخانه و چه بدون موتورخانه، نشانی از تخصص و تعهد آن‌ها به کیفیت و امنیت محصولاتشان است.

تابلو فرمان رویال

تابلو فرمان رویال فعالیـت خـود را بـه عنـوان اولین تولیـد کننده تابلو فرمان میکروپروسسـوری آسانسـور در ایران از سـال 1388 بـا همـکاری متخصصان و مهندسـان بـا تجربـه در زمینـه تحقیقـات و طراحـی الکترونیـک، طراحـی صنعتـی و سـاخت تابلوهـای کنتـرل آسانسـور آغـاز نمـوده و هـم اکنـون ایـن شـرکت به عنوان مجموعه علمی دانش بنیان بـا حـدود 15 سـال سـابقه در تولیـد محصـولات متنـوع، بخـش قابـل توجهــی از بــازار داخــل و خــارج را در اختیــار دارد.

تابلو فرمان رویال بــه عنــوان شــرکت دانــش بنیــان صنعتــی در زمینــه آسانسـور بـا تاکیـد بـر تحقیـق و توسـعه بـه عنـوان محـور اصلـی دسـتیابی بـه اهـداف خـود کفایـی، بهبـود کیفیـت و انطبـاق هـر چــه بیشــتر بــا اســتانداردهای جهانــی از جملــه بــه عنــوان اولیــن دارنــده گواهینامــه 9001 ISO در مدیریــت کیفیــت همــواره سعی در ارتقاء کیفیت در زمینه تولید تابلو فرمان آسانسور داشته است.

تحقیق و توسعه

فعالیــت هــای بــی وقفــه در امــر تحقیــق و توســعه، تابلو فرمان رویال را در مســیر نوینــی قــرار داده اســت، تــا جایــی كــه ایــن فعالیـت هـا زمینـه سـاز تبدیـل شـدن ایـن شـرکت بـه یـك شـركت دانـش بنیـان صنعتـی شـده اسـت.

آنچه که آسانسور رحیم‌زاده را متمایز می‌سازد، به دانش فنی غنی و روحیه نوآورانه‌ای بازمی‌گردد که به‌عنوان پیشگامان دانش‌بنیان در صنعت آسانسور ایران شناخته می‌شود. همچنین، نمایندگی انحصاری آسانسور و پله برقی FUJI HD و SRH در ایران به این شرکت اجازه می‌دهد که راه‌حل‌های جامع با پکیج‌های آسانسور یکپارچه‌ای که وارداتی هستند را به مشتریان خود ارائه دهد.

تولید

اسـتفاده از شـیوه هـای نویـن در تولیـد، بـه منظـور کاهـش قیمـت تمـام شـده و زمـان تحویـل بـا حفـظ سـطح کیفیـت تعریـف شــده بــرای محصــولات در صنایــع مختلــف روشــی کارآمــد مــی باشــد. ایــن امــر همــواره مــورد توجــه خــاص شــرکت رویالقـرار داشـته و دارد. در بخـش تولیـد بردهـای الکترونیکـی با بهـره گیری از خـط تولید تمام مکانیـزه SMD تمامی مراحـل تولیـد بـه صـورت تمـام اتوماتیـک انجـام مـی گیـرد و بالطبـع ضریـب خطـا بـه صفـر رسـیده و ایـن امـر باعـث کیفیـت برتـر محصــولات شــده اســت. تولیــد مکانیــزه تابلــو بــا اســتفاده از روش هــای اســتاندارد ضمــن افزایــش تــوان تولیــد، کیفیــت محصـولات را افزایـش داده اسـت.

فروش

بخـش بازاریابـی و فـروش تابلو فرمان رویال بـا برنامـه ریـزی هـای کوتـاه مـدت و بلنـد مـدت و بـا نگاهـی دور اندیشـانه توانسـته ضمـن حصـول رضایـت مشـتریان، خـود را بـه عنـوان یـک واحـد مسـئولیت پذیـر در سـطح کشـور مطـرح نمایـد.

ایـن بخـش بـا توجـه بـه نیازهـای فعلـی و آینـده مشـتریان و بـا برنامـه ریـزی هـای دقیـق توانسـته در راسـتای تحقـق اهـداف قـدم برداشـته و حـس خشـنودی و خاطـره خـوب از خریـد را ایجـاد نمایـد. همچنیـن بـا ایجـاد نمایندگـی هـای گسـترده در سراسـر ایـران یـک شبکه قوی توزیع را تشکیل دهد.

پخش ویدیو

خدمات پس از فروش

مشـتریان گرامـی بمنظـور بهـره منـدی از مزایـای گارانتـی محصـول، دریافـت خدمـات نصـب و راه انـدازی، خریـد قطعـات یدکـی اصلـی و دریافـت خدمـات کارشناسـی و رفـع ایـراد، از حمایـت شـبکه گسـترده خدمـات پـس از فـروش رویال در سراسـر کشـور برخوردار می باشند.

امور مشتریان

مشـتریان تابلو فرمان رویال مهمتریـن رکـن در فرآینـد ارائـه خدمـات هسـتند. واحـد امـور مشـتریان بـا شـعار “اول مشتری” سـعی بـر آن دارد تـا ضمـن برقـراری ارتبـاط موثـر بـا تمامـی گـروه هـا، مسـائل و نیازهـای آنـان را بـه درسـتی درک کنــد و خدمــات خــود را در کوتاه تریــن زمــان ممکــن بــه ایشــان ارائــه دهــد.

تندیس ها و گواهینامه ها

گواهینامه انطباق محصول اتحادیه اروپا CE

استاندارد مدیریت کیفیت 2015 : 9001 ISO

استاندارد مدیریت ایمنى و بهداشت شغلى 2019 : 45001 ISO

استاندارد ملى الزامات سیستم مدیریت فراگیر

استاندارد آراستگى محیط کار S5

تابلو فرمان، رویال فعالیـت خـود را بـه عنـوان اولین تولیـد کننده تابلو فرمان میکروپروسسـوری آسانسـور در ایران از سـال 1388 بـا همـکاری متخصصان و مهندسـان بـا تجربـه در زمینـه تحقیقـات و طراحـی الکترونیـک، طراحـی صنعتـی و سـاخت تابلوهـای کنتـرل آسانسـور آغـاز نمـوده و هـم اکنـون ایـن شـرکت به عنوان مجموعه علمی دانش بنیان بـا حـدود 15 سـال سـابقه در تولیـد محصـولات متنـوع، بخـش قابـل توجهــی از بــازار داخــل و خــارج را در اختیــار دارد.